کفسابی و سنگسابی پیچ رولپلاک و نماشویی

کفسابی و سنگسابی و پیچ رولپلاک و نماشویی ساختمان زیباساب

0912 233 99 75 رحمانی خدمات کفسابی و سنگسابی

کف شویی ارزان سرامیک در تهران توسط زیباساب

کف شویی ارزان در واقع به شستشویی که به کمک فرچه مخصوص و دستگاه کفسابی انجام شده گفته می شود و در همین ابتدا لازم به ذکر است که این عمل با کف سابی کاملا متفاوت می باشد.

کف شویی ارزان سرامیک در تهران

نوشته شده توسط : مدیر سایت شنبه 3 مرداد 1399

اشتراک گذاری :

کف شویی در واقع به شستشویی که به کمک فرچه مخصوص و دستگاه کفسابی انجام شده گفته می شود و در همین ابتدا لازم به ذکر است که این عمل با کف سابی کاملا متفاوت می باشد. ساختار خاص فرچه نصب شده بر روی دستگاه کفسابی سبب از بین بردن هر گونه چرک و کثیفی از روی سطوحی چون سرامیک خواهد شد و در نتیجه سطح مورد نظر به یک کیفیت متعادل دست پیدا خواهد نمود.

برای اینکه با این خدمات بیشتر آشنا شوید توصیه میکنیم مقاله در مورد کف شویی را در سایت زیباساب بخوانید.

و در این مطلب تمامی آن چه که بایستی در رابطه با کف شویی ارزان سرامیک بدانید را در اختیار شما قرار خواهیم داد، پس با ما همراه باشید:

کفسابی ارزان سرامیک

عبارت کفسابی سرامیک در واقع اصطلاحی نادرست می باشد چرا که به منظور شستشوی سرامیک عملیات کف شویی به کار برده می شود. و به طور معمول با توجه به استفاده از دستگاه کفسابی و نصب فرچه در زیر این دستگاه افراد گمان می کنند که عملیات کفسابی انجام می شود. این موضوع ممکن است زمینه ساز سوءاستفاده برخی از افراد سودجو از مردم شود و با ادعای انجام کفسابی سرامیک پول بسیار بیشتری را از آن ها دریافت نمایند.

کف شویی سرامیک به جای کفسابی سرامیک

این را باید بدانید که امکان اجرای عمل کفسابی بر روی سرامیک وجود نخواهد داشت چرا که منجر به از بین رفتن سرامیک و خراب شدن لعاب آن می گردد.
حتی در صورت زیاد بودن چرک و کثیفی نیز عملیات کف شویی ارزان سرامیک ها جهت جلوگیری از آسیب دیدگی سرامیک ها کاملا با احتیاط و با استفاده از مواد اسیدی مخصوص انجام می شود.
در رابطه با دیگر سطوح نظیر تمامی سنگ فرش ها از جمله گرانیت و موزاییک ، دهبید و تراورتن و مرمریت ولاشه سنگ و کف بتنی… نیز امکان بهره مندی از روش کفسابی وجود خواهد داشت. ولی همان طور که گفتیم برای تمیزکاری سرامیک ها تنها کف شویی با فرچه مناسب می باشد.

بررسی تفاوت میان کفسابی و کف شویی ارزان سرامیک


برخلاف تصور بسیاری از افراد عملکرد کفسابی ساختمان و کف شویی کاملا با هم متفاوت می باشند و در واقع می توان گفت در کف سابی عملیات ساب زنی، صیقل دهی و نیز لایه برداری سرامیک انجام خواهد شد و در نتیجه کیفیت سرامیک بالا خواهد رفت و دوام بیشتری پیدا می کند.
این در حالی است که در کف شویی ارزان سرامیک تنها با چرخش فرچه دستگاه سطح سرامیک به طور کامل از کثیفی و چرک ها پاک خواهد شد اما در این عملیات لایه برداری صورت نمی گیرد. به طور معمول این روش برای تمیزکاری سرامیک انجام می شود.
با توجه به آن که در کف شویی به زمان کمتر و انرژی کمتری نیاز خواهد بود و در آن از لقمه سنگ استفاده نمی گردد این کار هزینه کمتری را در برخواهد داشت و در واقع کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

کف شویی ارزان سرامیک و فرچه های مخصوص آن

در عملیات کف شویی از فرچه های نرم و زبر با ریز بافت و درشت بافت استفاده می شود که در زمان از بین بردن جرم چربی و آلودگی های دیگر،رشته های موازی این فرچه ها مانع از ایجاد خط و خش بر روی سطح سرامیک خواهد شد.

دستگاه مخصوص کف شویی

دستگاه کف شویی در واقع دستگاهی به منظور از بین بردن جرم و کثیفی سطوح با استفاده از فرچه های مخصوص می باشد که در این دستگاه به واسطه کنترل ها ترازبندی و فشارهای سطحی انجام خواهد شد. این کار مانع از وارد شدن فشار بیش از حد به سطح سرامیک خواهد شد و در نتیجه خط و خشی بر روی سطوح به وجود نمی آید.

آشنایی با دستگاه های کف شویی

به طور کلی دستگاه های کف شویی را به می توان به دو دسته کلی تقسیم نمود:

دستگاه های کف شویی ارزان و مکانیزه

این دستگاه در واقع نیاز به یک اپراتور خواهد داشت تا بر روی دستگاه سوار شده و همچون یک راننده آن را تحت کنترل بگیرد و در واقع قدرت آن را کنترل نموده و آن را جابجا کند.

دستگاه های کف شویی ارزان و دستی

در این دستگاه ها اپراتور از پشت دستگاه و به واسطه دسته ها کنترل دستگاه را به دست خواهد گرفت.
در کف شویی ارزان سرامیک برس های دستگاه با استفاده از مواد شوینده اقدام به پاک کردن سطوح از آلودگی ها خواهند نمود و بعد از آن سیستم مکش دستگاه از طریق طی، سطح زمین را خشک خواهد کرد.
در بین دستگاه های کف شویی نمونه های ایتالیایی و ایرانی از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می باشند.

هزینه کف شویی ارزان سرامیک

هزینه عملیات کف شویی به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت که از بین آن ها می توان به وسعت محیط، سهولت در دسترسی به برق و میزان دستگیری و مزاحمت های موجود و موانع و میزان کثیفی و نوع کثیفی اشاره نمود. و در واقع نمی توان هزینه ثابتی را برای این کار در نظر گرفت اما به طور کلی هزینه این کار در مقایسه با عملیات کفسابی بسیار مناسب تر می باشد.

کیفیت کف شویی ارزان سرامیک

در رابطه با کیفیت کف شویی نیز عواملی چون سابقه فعالیتی تیم اجرایی و نیز دستگاه ها و شانه ها و نیز فرچه های مورد استفاده برای این کار دخیل می باشد.
در بین فرچه ها نمونه های ایتالیایی دارای بیشترین کیفیت می باشند و استفاده از آن ها به طبع کیفیت عمل کف شویی را بالا خواهد برد.

طریقه انجام خدمات کف شویی ارزان سرامیک

به منظور انجام خدمات کف شویی از دستگاه ساب زن (دستگاه مخصوص کفسابی) به همراه فرچه های مخصوص و بافت ریز و مواد شوینده مخصوص و گاهی موارد اسید و ابزارآلات مخصوص استفاده خواهد شد.
در صورتی که سطح سرامیک دارای جرم زیادی باشد در کنار فرچه از ساب نرم و اسید استفاده می شود تا تمیزی سطح مورد نظر به حد مطلوب برسد.

کفشویی برای همه ساختمان ها لازم است

خیلی از افراد ممکن است گمان کنند که عمل کف شویی تنها برای ساختمان های تازه ساخت و شیک انجام می گردد این در حالی است که شما می توانید با کف شویی سطوح کف ساختمان قدیمی خود نیز آن را زیباتر جلوه دهید.
اگر چه کف شویی سرامیک از آن دسته کارهایی است که برای نظافت هر چه بهتر سطوح سرامیکی کف ساختمان شدیدا پیشنهاد می شود اما باید این را در نظر داشته باشید که این کار نیازمند دانش و مهارت کافی و دستگاه های باکیفیت می باشد. لذا بایستی برای این کار حتما به سراغ تیمی قابل اطمینان بروید.

کف شویی تیم زیباساب

تیم متخصص زیباساب با برخورداری از مجرب ترین نیروها و نیز پیشرفته ترین دستگاه ها ارائه دهنده کاری کاملا تمیز و بی نقص در زمینه کف شویی ارزان سرامیک در تهران می باشد. لذا اگر به زیبایی سرامیک های کف منزل یا محل کار خود که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی کل ساختمان خواهد داشت اهمیت می دهید تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

09122339975 تماس بگیرید تماس بگیرید