کفسابی و سنگسابی پیچ رولپلاک و نماشویی

کفسابی و سنگسابی و پیچ رولپلاک و نماشویی ساختمان زیباساب

0912 233 99 75 رحمانی خدمات کفسابی و سنگسابی

قیمت کفسابی بتن و انواع روش های ساب بتن را بخوانید

قیمت کفسابی بتن یا هزینه ساب بتن چطور محاسبه می شود و متخصص ساب بتن به چه کسی گفته می شود. برای اطلاع از قیمت بخوانید

قیمت کفسابی بتن

نوشته شده توسط : مدیر سایت چهارشنبه 31 تیر 1399

اشتراک گذاری :

عبارت کفسابی بتن برخلاف سایر موارد ساختمانی موردی است که زیاد از آن صحبت نمی شود و به همین دلیل ممکن است خیلی از افراد اطلاعات چندانی در رابطه با آن نداشته باشند و ابهاماتی در رابطه با قیمت کفسابی بتن برای آن ها پیش آید، از این رو ما در این مطلب سعی کرده ایم به طور مفصل توضیحاتی را در رابطه با عملیات کفسابی بتن و قیمت کفسابی بتن در خدمت شما عزیزان قرار دهیم، با ما همراه باشید :

همچنین توصیه میکنم برای سفارش خدمات در این حوزه حتما صفحه کفسابی بتن را مطالعه نمایید.

کفسابی بتن چیست؟

اغلب اطلاعات افراد مختلف در رابطه با کفسابی بتن به قدری پایین می باشد که به طور معمول افراد با شنیدن عبارت کفسابی فورا عملیات سنگسابی در ذهنشان نقش خواهد بست. در کل کفسابی بتن و ساب زدن سیمان در ایران عباراتی نسبتا جدید هستند.

کف سابی ساختمان و ساب زدن سیمان در کنار افزایش دوام و طول عمر کف بتنی، سبب پر شدن شکستگی ها و ترک های آن نیز خواهد شد. با اجرای کفسابی بتن، سطح مورد نظر کاملا صاف و صیقلی خواهد شد و در صورتی که در زمان ماله کشی ناهمواره هایی به وجود آمده باشد این عمل سبب از بین رفتن آن ها خواهد شد.

به طور کلی در عملیات کفسابی با استفاده از دستگاهی مخصوص، سطح بنا تمیز و یکدست خواهد شد. این کار حتما بایستی پیش از از اپوکسی کردن و پارکت کردن انجام شود و در واقع پیش از آماده سازی کف ساختمان با استفاده از کفسابی، نمی توان بر روی کف، کاری را اعمال نمود.

همچنین گاهی اوقات افراد مایل خواهند بود که در کنار یکدست کردن سطح مورد نظر، آن را درخشان نیز نمایند که در این حالت نیاز به استفاده از دستگاه های خاصی می باشد که البته لازم به ذکر است که این کار سبب افزایش قیمت کفسابی بتن خواهد شد چرا که مسلما استفاده از دستگاه های مخصوص هزینه هایی را برای اجراکنندگان در بردارد. 

کفسابی بتن در واقع جزو خدمات دریافتی پیمانکاران پس از اتمام کار می باشد. به طور معمول در فصول تمیزکاری بازار کفسابی بتن و کفسابی ساختمان نیز به اوج خود خواهد رسید و می توان گفت که موضوعی بسیار مهم برای پیمانکاران و صاحبان ملک به شمار می آید. اگر چه کفسابی بتن در ایران چندان قدمتی ندارد اما در همین زمان کم نیز در کشور شاهد پیشرفت های قابل توجهی در رابطه با کف سابی بتن، دستگاه کفسابی بتن، ساب زدن دیوار بتنی، انجام پروژه های بتن و مجری بتن سخت، ساب زدن سیمان و نیز قیمت کفسابی بتن و حتی قیمت بتن بوده ایم

آشنایی با انواع دستگاه کفسابی بتن

به منظور کفسابی بتن از دستگاه های مختلفی استفاده می شود. دستگاه های کفسابی ایتالیایی و کفسابی آلمانی در بین انواع دستگاه کفسابی بتن متداول تر از سایرین می باشند. البته این دستگاه ها متفاوت از یکدیگر هستند و تنها از لحاظ به کارگیری لقمه های متنوع برای ساب زدن با هم اشتراک خواهند داشت.  

به طور کلی دستگاه های کفسابی بتن را می توان به دو گروه زیر تقسیم نمود:

  1. دستگاه ساب بتن تک فاز
  • این نوع از دستگاه ها دارای ابعاد کوچک تری می باشند و با توجه به پایین بودن مصرف برق در آن ها، از نظر قدرتی نیز ضعیف تر عمل می کنند. لازم به ذکر است این دستگاه ها برای سطوح سخت کاربردی نخواهند بود.
  1. دستگاه ساب بتن سه فاز
  • این نوع از دستگاه ها به نسبت نمونه های تک فاز از ابعاد بزرگ تری برخوردار هستند و به طبع با توجه به قدرت بالاتری که خواهند داشت دارای مصرف برق بیشتری نیز می باشند. از این دستگاه ها بیشتر برای کارهایی چون کفسابی بتن سنگ دار استفاده خواهد شد. برای آشنایی با برق 3 فاز این مقاله در ویکیپدیا را مطالعه نمایید.

به غیر از این دستگاه ها، دستگاه فرز بتن ساب نیز برای کفسابی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که در واقع نسخه قابل حمل این دستگاه ها می باشد. در محیط هایی که جا برای چرخیدن دستگاه های اصلی نیست از این دستگاه ها به منظور ساب زدن دیوار بتنی استفاده می شود.

لقمه کفسابی

دستگاه های کفسابی بتن دارای صفحه هایی با اندازه های متفاوت می باشند که بر روی آن ها امکان سوار کردن لقمه های متفاوت وجود خواهد داشت. به کمک این لقمه ها، کف ساختمان سابیده خواهد شد و هر یک از آن ها بسته به ضخامتی که دارند برای سطوح مشخصی مورد استفاده قرار می گیرند. لقمه الماسی در بین لقمه های کفسابی بیشترین استفاده را خواهد داشت. 

کفسابی بتن چه کاربردی دارد؟

حتی در صورتی که نمی خواهید بر روی کف بتنی عملیاتی چون پارکت زنی و یا اپوکسی را اجرا نمایید باز هم این را بایستی مدنظر داشت که بعد از مدتی بتن ها دچار فرسودگی خواهند شد. کاربرد اولیه بتن بر اثر عواملی نظیر برخورد وسیله‌ها، لکه‌های چربی، ریختن رنگ و... دچار تغییر خواهد شد و همچنین باعث خواهد شد که ظاهر بتن چندان جالب به نظر نیاید و حتی بهداشت محیط هایی چون بیمارستان ها و کشتارگاه ها به خطر بیفتد. لذا با در نظر داشتن چنین مواردی به خوبی می توان به این نکته پی برد که کفسابی بتن و قیمت کفسابی بتن تا چه اندازه حائز اهمیت خواهد بود.

طریقه انجام عملیات کفسابی

کفسابی بتن برخلاف تصور خیلی از افراد کار چندان دشواری نخواهد بود و به طور معمول بیشتر کارهای مورد نیاز توسط دستگاه انجام خواهد شد. اما واقعیت آن است که این کار به افرادی باتجربه نیاز خواهد داشت که بتوانند به خوبی نوع لقمه را تشخیص داده و نیز استفاده صحیحی از دستگاه داشته باشند. لذا این شرایط ایجاب می کند که برای این کار به سراغ افرادی کاربلد بروید تا از بابت کیفیت اجرای کار جای هیچ نگرانی باقی نماند.

خیلی از افراد عملیات کفسابی را به همراه آب انجام خواهند داد. به نوعی در این شیوه برای کفسابی، اقدام به پاشیدن آبی با فشار معین بر روی محیط و کف مورد نظر خواهد شد و این موضوع باعث می شود که دستگاه عملکرد بهتری را از خود نشان دهد و نیز متخصص بهتر بتواند کف را بررسی نماید. این را بایستی در نظر داشت که استفاده نادرست از دستگاه کفسابی بتن و یا عدم آشنایی با آن ممکن است دستگاه را در معرض آسیب قرار دهد.

قیمت کفسابی بتن

برای تعیین قیمت کفسابی بتن بایستی به سطح مورد نظر و نیز میزان تخصص تیم اجرا کننده توجه داشت و در واقع نمی توان مبلغ مشخصی را برای قیمت کفسابی بتن در نظر گرفت.

اما هر چه سطح کف مورد نظر بیشتر باشد جا برای تخفیف و کاهش قیمت کفسابی بتن از سوی اجراکنندگان بیشتر خواهد بود. به طور معمول قیمت کفسابی بتن در رابطه با کف های پوشیده شده از بتن نرمه مناسب تر می باشد. همچنین گفتنی است که قیمت کفسابی بتن در شرایط برق انداختن و یا عدم صقیلی کردن کف نیز متفاوت می باشد چرا که برق انداختن کف بتنی به دستگاه های مخصوص نیاز خواهد داشت و طبیعی است که باید در ازای انجام این کار هزینه بیشتری تقبل شود.

تیم تخصصی زیباساب در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد و ارائه دهنده مناسب ترین قیمت کفسابی بتن است. کافی است با ما تماس بگیرید.

09122339975 تماس بگیرید تماس بگیرید